קומץ עסקנים הצטלמו סלפי עם נתניהו / אברהם רוזן בטור נוקב

    אברהם רוזן 5 Comment on קומץ עסקנים הצטלמו סלפי עם נתניהו / אברהם רוזן בטור נוקב
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בזמן שקרי קיפץ בין ירושלים לרמאללה. יצא ראש הממשלה לאפיית מצות בכפר חב"ד. ביקור טעון שזכה לביקורת מוצדקת ונוקבת. נתניהו הוא אויב המגזר החרדי, הוא ראש הממשלה שהעז להרים ראש כנגד שלושת השלמויות עליהם דיבר כ"ק אדמו"ר מליובאוויטש זעי"א. שיחותיו של הרבי ידועות לכל, עמדותיו של הרבי נשמעו תמיד ובגאון. הרי נלחם כל השנים על שלמות התורה העם והארץ. הרבי היה האיש שניהל את המערכה למען מיהו יהודי. שלמות הארץ ושלמות התורה- עולם הישיבות. יותר משקומץ עסקנים שלא מייצגים אלא את עצמם שהיו זקוקים לתמונת סלפי עם נתניהו. נתניהו היה זקוק להכשר מהם.

    האיש שבמהלך מושב חורף אחד הכה בכל היקר והקדוש לעם ישראל, היה זקוק לתמונה עם החסידות שהובילה את הקו התקיף ביותר בכל השנים בהוראת הרבי.

    אלא שנתניהו טועה ומטעה, חסידות חב"ד בזה לו ולכל מה שהוא מייצג. רבני חב"ד חברי בית דין רבני חב"ד אמרו את דברם הם פשוט לא היו שם. הגאון רבי יצחק יהודה ירוסלבסקי שליט"א, הגאון רבי משה הבלין, הגאון רבי זאב סלונים, הגאון רבי מיכל הלפרין, הגאון רבי יוסף הכט. על אף שהוזמנו למאפיית המצוות, הם בחרו להדיר את רגלם ממפגש עם האיש שרמס ברגלו את היקר ביותר לרבי.

    מסר נוסף וחושב לא פחות לראשי היהדות החרדית מסרה חב"ד השבוע, בעקבות ביקור נתניהו, הכתובת לכל עניין בחב"ד הוא הגאון החסיד רבי יצחק יהודה ירוסלבסקי שליט"א רב נחלת הר חב"ד וגאב"ד ביה"ד רבני חב"ד בארה"ק. הנחשב כגדול רבני חב"ד בארה"ק ודייני בית דין רבני חב"ד ואיתם חסידי חב"ד בארה"ק סרים למרותו.

    ואת העניין אחתום בסיפור מעניין. בזמן הסערה הציבורית על חוק מיהו יהודי. כיהן יוסף בורג כשר הפנים. הרבי מליובאוויטש דיבר אז בחריפות כנגד הפגיעה בשלמות העם והפרצה בזה. באותה עת ביקשו במכללת בית רבקה בכפר חב"ד לחנוך אולם על שם הרבנית שרה הרצוג ע"ה אמו של הנשיא חיים הרצוג ז"ל. מנהל המכללה הרב שמואל חפר שלח לרבי את רשימת המוזמנים אותם הוא מבקש להזמין לאירוע. בין שמות המוזמנים היה גם שמו של יוסף בורג שר הפנים. הרבי הורה שלא להזמין אותו.

    אברהם רוזן הוא סגן עורך עיתון 'יום ליום'. המאמר לקוח מתוך טור 'הצעה לסדר' שרואה אור בעיתון 'יום ליום'



    5 תגובות

    מיין תגובות
    1. 5

      חזק מאוד!!!!!!!
      תודה רבה על הסיפור… סוף סוף יש חב"דניק שמוכן לומר את האמת,ולא להסתתר מאחורי "סיסמאות הקירוב" למיניהן!!!!!

    2. 4

      נכון שאנחנו לא במדרגה של לקרב ולקבל כל יהודי באשר הוא אבל יש לנו להעריך אותם שהם עושים את הדבר הראוי
      ויודגש שהם לא הזמינו את נתניהו אלא נתניהו הזמין את עצמו והם קיבלוהו
      שלא כמו בסיפור עם יוסף בורג
      וכידוע שאפילו גדול האויבים מבחינתם שמעון פרס התקבל גם הוא במחיצתם

    3. 2

      אברהם רוזן הנ"ל אינו המנכ"ל. זה מישהו אחר

    4. 1

      חב"ד מאוכזבים מנתניהו כבר מזמן מזמן……. עוד לפני שאר החרדים, הוא יכזב ביחס שלו לארץ ישראל ביחס ליהדות בכלל ועכשיו לאחרונה בקשר לגיוס…!!

      אבל עדיין… יש לנו את השיטה שלנו ואף אחד לא ינהל את חב"ד… אלא מי שיש לנו בינתיים זה בית דין רבני חב"ד

      ומי אתם שתשבו בבית ותלעגו??? בזמן שמאות אלפי יהודים מקבלים מצות ולומדים על חג הפסח – חג של אמונה וגאולה ע"י עשרות אלפי שלוחים ושלחות של חב"ד